Saturday 27 November 2010

"Kaydaheartless" Remember This Name

Siapa Kaydaheartless ni? Gempak sangat ker dia? Apa yang aku dengar Kaydaheartless adalah seorang anak muda yang kuat menganjeng dan dalam masa yang sama mempunyai hati yang lembut lagi penyanyang. haha! Tajuk dengan mukadimah macam gempak jer LOL! Bukan apa, aku cuba search nickname "Kaydaheartless" kat google dan hasilnya cukup memberangsangkan apabila segala word "Kaydaheartless" muncul pada carian Web sehingga berpuluh-puluh page. Wow! Berpengaruh jugak nickname aku ni LOL! joke joke.

Dalam pada aku sedang giat menjalankan aktiviti usha meng-usha, aku terjumpa beberapa blog yang cedok (share) aku punya entri dan blog yang siarkan link blog aku kat blog diorang. Tak payah bebel banyak sebab aku tau korang bukan baca pun, so check this out man:

List blog yang siarkan link blog aku:-
List blog yang share entri aku:-
Forum:-
Website pelik-pelik:-
Sampai sini jer la. Kalau nak letak semua memang takkan abes sebab memang banyak beb (cakap dengan nada serius dan dahi yang berkerut). Lagipun kalau cerita banyak pun bukan korang baca, scroll jer mouse sampai bawah. Betul tak? Yer aku tau entri ni membosankan sebab pasal diri aku. Aku tau diri aku membosankan. Atleast kalau bosan pun click lah button like. LOL! BTW, ini ada kata-kata daripada owner of this blog:


+ Kredit to Kodet Guides. Sebab entri terbaru dia yang memberikan aku semangat untuk buat entri ni. LOL!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless