Tuesday 23 November 2010

Final Year Project Short Animation

Korang jangan salah sangka plak bila baca tajuk entri ni, animation-animation kat bawah ni bukan aku yang buat, tapi hasil FYP (Final Year Project) member-member aku kat UniKL (Universiti Kuala Lumpur). Aku dengan bangganya mempersembahkan mahakarya mereka di blog aku yang tak seberapa ni. Harap korang dapat berikan pendapat, pandangan dan kritikan yang membina. Enjoys.

A Love Cookie by Faiz Rusli

FLY by Siti Khadijah

Pacmale by Amar Hamid

X the Tale of Warrior by Muhammad Safiuddin

Bagi aku, X the tale of Warrior by Muhammad Safiuddin paling gempak. Style lawan Dragonball + Naruto beb. Sebenarnya ada banyak lagi video, tapi kebanyakkannya rendah diri (kononnya) taknak upload kat facebook. BTW, aku suka berkawan dengan budak-budak animation ni. Sebabnya bila diorang berjaya jadi animator tersohor or 3D artis yang otai, boleh lah aku tumpang sekaki kejayaan diorang. LOL! joke joke. Papepon, majulah animasi Malaysia untuk kemakmuran negara. :D

-Kalau animation tikus aku tak hilang, aku dah upload dah. LOL


+Kredit to:
  • Faiz Rusli
  • Siti Khadijah
  • Amar Hamid
  • Muhammad Safiuddin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless