Monday 29 November 2010

2nd place is not a LOSER okay!

Manchester United menang besar 7-1 menentang Blackburn Rovers pada Sabtu lepas dan Chelsea kesayangan aku sekadar seri 1-1 dengan Newcastle United pada Ahad sehari lepas Setan Merah mengadakan kenduri goal tanpa sengaja di Old Trafford dan ini bermakna The Blues ketinggalan 2 mata di belakang Setan Merah sekarang. So, buat masa sekarang ni memang ramai fans Setan Merah yang mengembek-ngembek kat wallpost facebook aku mintak dibelai janggutnya. Maybe diorang baru rasa nikmat menang besar untuk season ni kot. Yela, sebelum ni Setan Merah duk seri jer.

Well, aku admit skuad The Blues memang tak stabil sejak akhir-akhir ni dengan rentak permainan yang agak slow dan banyak melepaskan peluang-peluang untuk mencipta goal kemenangan. The Blues hanya mengutip 7 points in 6 matches dengan keputusan 2 Win, 3 Lose and 1 Draw. What a shame! Urgh!

Okay-okay aku taknak lah emo sangat hanya sebab Chelsea dah jatuh melepek kat tempat kedua sebab baru 15 perlawanan beb. Banyak lagi game dan macam-macam boleh berlaku. Apa yang membuatkan telinga aku agak panas dan hampir menggelegak sekarang ialah bila ada konco-konco Setan Merah yang dengan tidak segan silunya mengeluarkan kata-kata "2nd place is for the real loser" Watefak?? Dude, sebelum Setan Merah ni duduk atas atau dengan kata lainnya klasemen, diorang duduk kat mana? Diorang duduk bawah, diorang 2nd place dude.. Come on~ zzZZZ

Keep The Blue Flag Flying High!

.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless