Tuesday 16 November 2010

Old Blog, New style.

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
Firstly, aku taknak cerita panjang lebar so aku straight forward jer. Blog ini adalah blog lama yang telah diberi nafas baru. Kalau korang perasan, entri-entri sebelum ni aku banyak copy paste daripada forum or blog lain. Ya, aku admit kesalahan aku disitu, sebagai seorang blogger aku tak patut copy semata orang punya entri. Hingga satu hari aku decided nak stop blogging. Lama gak aku fikir sama ada nak teruskan atau tidak blog ni dan akhirnya aku mengambil keputusan untuk terus blogging with this blog. HOYEAH! So, setelah diberi nafas baru dengan gaya yang baru, aku akan cuba kurangkan 90% copy paste dan cuba meningkatkan mutu penulisan aku supaya korang semua tak pening baca ayat aku, dan yang paling penting korang semua tak bosan bila baca blog aku. :D

Gambar Lisa ni takda kaitan pun dengan entri ni, saja letak nak rehatkan mata dengan memandang keayuan Lisa ni. I like Lisa! LOL! XD

Aku rasa ini jer lah yang aku nak cakapkan pada entri kali ni. Sorry, aku tau entri ni membosankan. So, pada yang sudi meluangkan masa untuk baca entri ni, terima kasih daun keladi, ada masa singgah lah lagi. hehe

BTW, sepatutnya entri ni adalah entri pertama selepas diberi nafas baru. Tapi disebabkan ada sedikit kesilapan, entry ni jadi entry ke-tiga setelah 2 entri aku posted: WTF - Bra Untying Contest in China and Is This Malaysia or New York?. until next post. See ya!

+ Picture kredit to Lisa Surihani

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless