Tuesday 23 November 2010

Terkencing Lepas Teguk Air Setan

Klik gambar untuk tumbesaran yang sihat.

Firstly, jangan nak ceramah-ceramah aku, aku dah habis baik dah sensor gambar ni. Secondly gambar ini dikatakan gambar lama. Thirdly, pompuan dalam gambar ni ada yang cakap budak Melayu, ada yang cakap budak Arab. Tapi berdasarkan situasi kat dalam gambar ni, aku tengok macam bukan kat Malaysia. Ceh, aku cakap macam aku ni kaki clubbing plak. Sorry, I budak baik tau~ Tak main lah clubbing clubbing ni. Takda class gitu. LOL!

+Kredit to Best 1 of 4

8 comments:

Kucing Putih said...

LOL. Ape ko nak cakap ni setannnnnn (sila sebut macam citer P.Ramlee).

P/s: Seriously, aku teringin nak pegi clubbing. I wonder of what it feels like.

Blogger Picisan said...

Aku just nak share kat korang gambar ni, dan kalau korang pandai amik pengajaran dari picture ni. Wait, ada pengajaran ker dari picture ni? LOL!

kalau nakpergi roger aku, kita pergi sama-sama. LOL XD

AkmaRaziah said...

hahaha. bocorrrrr pulakkk minahhh neh~

Blogger Picisan said...

Hai Akma, jangan jadi macam minah dalam gambar ni tau. I babab nanti. haha!

AkmaRaziah said...

hahaha. siod. aku bkn ckp besa. sb org2 tua ckp, klu kite ckp besa, nt bnde tuh kene btg hidong balik. tp seriously, aku x suke weyh masuk club. aku pnh gk la masok, sb mber2 yg bwk. tp haremmm. taleh layan weyh. memekak gilos. layan mamak lagi caree! ngahahha :P

Blogger Picisan said...

Ye ke? Member aku kat jb ade gak ajak tapi aku maleh nak pegi. Mamak gak care an? Bleh tengok bola. haha

Kucing Putih said...

Wokeh bro! Aku nak rasa suasana je. Takde la nanti anak cucu tanya, bapak, clubbing tu apa? Kita bantai cakap tempat orang minum arak. Sekali kantoi salah. Ape cher?

Plus, kalau kita nak nasihat kaki clubbing ada point la gak kan bila dia cakap: "Ko ape tau, pergi clubbing pun tak pernah."

Kita jawab la, weh! Aku layan clubbing weh! Siap shuffle kat dalam tu! LOL

P/s: Member aku yang bertudung dari Kelantan teringin nak pegi clubbing dow! Sama reason dengan aku. Just nak mengetahui.

Blogger Picisan said...

Betul gak tu. Ada point disitu. Hahaha boleh la ajak akma sekali, akma dah ada pengalaman pasal clubbing clubbing ni. LOL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless