Monday 15 November 2010

Is this Malaysia or New York?



Aku percaya korang semua mesti dah tengok video comolot yang tengah hangat kat facebook sekarang ni kan? Kalau belum sila tengok video diatas. Ini apa yang aku dapat rumuskan selepas aku tengok video yang mencetuskn kontroversi kat facebook:

Pada aku lelaki macam tu bodoh. Sebab apa? Sebab dia bandingkan diri dengan KLCC dan suruh pompuan dia buat pilihan antara dia dan KLCC. Lepas tu bila pompuan dia pilih KLCC, dia nak emo, buat ayat touching, mintak putus bagai. Watefak man?! Pompuan tu plak pada aku pompuan murah beb. Sebab apa? Sebab dia tak dapat pujuk balak dia dengan kata-kata, then dengan comolot baru dia dapat pujuk. Sumpah murah beb. Silap-silap pompuan tu dah lobos dah, siap pernah kena gangbang lagi. Sebab tu rileks jer dia kissing-kising kat tempat awam.

Wh..what did you say? Terlalu sayang? LOL! Tolong lah~ Tolong jangan cakap yang pompuan tu terlalu sayang kat lelaki tu sampai sanggup buat macam tu. This is not a Korean drama or love story from Europe okay. This is love story between malay boy and malay girl which is both of them is muslim. Satu jer aku nak cakap kat korang berdua: Sedarlah diri anda itu orang MELAYU.

Anyway, aku pelik kenapa ramai yang melenting, ramai yang butthurt, emo pasal benda ni. Apasal korang yang tengok video ni emo sangat ni? Sampai maki hamun lah, siap ugut nak pukul lah. Kalau mereka tu chinese or mat salleh mesti korang takda bising-bising kan? Tapi disebabkan mereka berdua ni bangsa MELAYU, korang semua nak melenting dan bila sebut MELAYU otomatik orang akan ingat ISLAM. Thats why korang melenting an? Sebab mereka Islam, tapi berperangai macam tu.

Aku bukan tak sensitif dengan benda ni okay. Bagi aku benda ni remeh kalau nak dibandingkan dengan masalah sosial lain yang jauh lebih besar. Contoh video 3gp yang dah bersepah sekarang. Tak percaya? pergi check handphone adik, akak or abang korang. Banyak lagi masalah sosial yang lagi berat tapi kenapa bila video ni tersebar korang nak melenting? Dalam masa korang maki hamun mereka ni, remaja yang lain sibuk buat rakaman 3gp, sibuk keluar masuk pub, sibuk menonggang arak. Lagi satu, tak payah politikkan benda ni cakap salah BN lah, salah UMNO lah, salah PAS lah. Macam bodoh tau tak? Macam BO-DOH.

BTW, I'll choose McDonalds near Bulatan Pahang rather than McDonalds at KLCC. Will somebody comolot with me? Let me guess, there is nobody will comolot with me right? DAMN! I knew it! I should choose McDonalds at KLCC. TROLLOLOL! XD


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless