Sunday, 5 September 2010

Bersuka-suka Dahulu, Berduka-duka Kemudian

Status: Agak kesian. Mood: Lapar.

video

Guys, check this out. Aku tak tau video ni fake or real. But, I think its real. No, I think its not. Argh, whatever lah. Sebab aku tengok video ni macam fake ada, macam real pon ade. So, korang lah yang nilai sendiri. Papepon, amek lah pengajaran daripada video ni. Ingat, bila bergurau jangan sampai tak ingat dunia dan bergurau tu biarlah bertempat. Jangan kerana gurauan, kita menyesal seumur hidup. ;)




Nota sampingan:
Dulu masa kecik kecik bila terlalu suka sangat
bila bergurau ngan adik aku bapak aku mesti cakap.
"Haa, bergurau sangat, nanti ko nangis bapak tambah lagi." haha XD
Sharing is caring an? so, feel free to share.

Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 6:25pm Ahad 5 September 2010.

Nenek pernah berkate:
"Bergurau biar bertempat, bergaduh jangan sekali"
.fullstop.

Hello silent reader, why not you leave a comment. I really appreciate that. :)


2 comments:

Affan Ruslan said...

asal aku tak nampak apa2 vid pun kat atas ni?
>,<

Anonymous said...

http://www.archive.org/details/BuyTylenolNoPrescription_630

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless