Friday 3 December 2010

WTF - Cinta itu memang buta

Betul kata orang, cinta itu mempunyai satu kuasa ajaib dimana kita tidak akan memandang rupa paras atau harta benda hatta darjat dan pangkat sekali pun. Dulu aku tak percaya cinta daripada pompuan yang cantik. Kerana bagi aku pompuan yang cantik adalah ular betina yang akan membelit dan menelan mangsanya pada bila-bila masa. Tapi setelah aku tengok gambar-gambar ni, baru aku sedar bahawa keajaiban cinta itu sememangnya wujud yang penting ayat kena power. Ladies and gentleman, today I'll present to you, The Power of love!




Wait, wait, wait.. Tapi kan, aku rasa pompuan ni mesti kena ubat guna-guna. Tak pun poket jantan tu tebal. I still can't believe he could date that woman. He don't deserve that woman! I deserve! Okay, okay.. I know I'm not a god to say like that. But, look at him? I 'm a lot more handsome than him isn't it? LOL! joke joke


+ Kredit to IsuMalaysia.com

.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless