Tuesday 7 December 2010

LOL - Produk baru untuk pasangan kekasih

Facebook sekarang sudah semakin tercemar. Bukan tercemar kerana layout terbaru facebook yang buruk tu, tapi tercemar dengan pasangan kekasih yang bermadu kasih dan mengadu domba kat wall sampai guwa naik meluat. Guwa tengok ada yang bercouple macam tak boleh berenggang langgung walau sesaat. Baru post status "A(bukan nama sebenar), B rindu sayang", tak sampai seminit dia dah buat status baru, "A (Bukan nama sebenar), sayang rindu B tak?" Ish aku lah, rasa nak cepuk-cepuk jer dahi dia lelaju. Wh..what? Guwa jealous? Memang tak lah nak jealous. LOL

BTW, guwa ada satu produk yang dicipta khas untuk pasangan kekasih jenis macam ni. Produk ini dicipta oleh syarikat perfileman Kay MOVIE PRODUCTION yang menerbitkan filem 2 Malam yang pernah mencetuskan fenomena dan tsunami berskala kecil di Malaysia. Dengan kuasa veto yang diberikan, guwa merperkenalkan.. (bunyi drum) Couple Toilet!

Cannot leave your partner even for a second? Thanks to the couple toilet, now you can stick with your partner 24hours, even in the toilet!
See? Even toilet bowls are combined! Awesome huh? *yuck* (¬_¬)


.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless