Wednesday 9 February 2011

#BROCODEMELAYU - This hashtag has made my day

Hashtag #brocodemelayu ini di inspirasikan daripada The Bro Code by Barney Stinson from How I Met Your Mother.  Hashtag ini juga adalah punca guwa tak online facebook semalam dan duduk mengadap twitter sambil bergelak tawa. HAHAHA! Lebih kurang begitulah guwa gelak. Berikut adalah tweet guwa tentang #brocodemelayu yang agak mendapat sambutan. miehehe:
#brocodemelayu seorang bro mestilah memakai boxer semasa tido.

#brocodemelayu bro takkan bergaduh sesama bro kerana awek.

#brocodemelayu jangan sesekali memakai pakaian atau payung berwarna pink.

#brocodemelayu seorang bro mesti mengutamakan bro yang lain daripada awek.

#brocodemelayu wajib off handphone jika lepak dengan bro-bro lain bagi mengelakkan gangguan lain seperti gangguan awekism.

#brocodemelayu berikan kata semangat kepada bro yang sedang down akibat team bola sepak favenya kalah adalah lebih penting dari menghanjing.

#brocodemelayu jangan sengaja tepuk bontot bro yang lain. Akibatnya sangat lah parah.

#brocodemelayu jangan sesekali petik nama bro-bro yang lain jika kantoi buat masalah. boleh menyebabkan pertalian sesama bro terputus.

#brocodemelayu jika ada bro yang ingin solat, jgn cakap dia poyo! sebaliknya tunjukkan dia dimana surau dan jemaah sesama bro sgtlah afdal.

#brocodemelayu jika terdapat mana-mana bro yang terpengaruh dengan kpop secara taksub, sila tunjukan jalan yang lurus untuk dia pulang.

#brocodemelayu JANGAN sesekali perlekeh bro yang tak reti hisap rokok atau shisha. Wajib ajar bro-bro ini sehingga diorang pandai.

#brocodemelayu bro yang mengaku @ adalah awek atau tunangnya adalah bro yang perlukan perhatian dan bro yang tidak brotak.

#brocodemelayu jangan sesekali ayat adik bro, kerana bro tidak suka berbesankan bro sendiri.

#brocodemelayu jika makan dikedai dan nampak bro order ais kosong sahaja, jangan tanya dia tak makan ke? Itu akan menguris hati bro itu.

#brocodemelayu bro sejati adalah bro yang gemarkan perempuan. bro yang bersifat ke-gay-an adalah bro yang tidak brotak.

#brocodemelayu jika ada bro yg mengaku xpernah marstubate, jgn cebik dan hina dia. give him buku marstubate for dummies.

#brocodemelayu jgn kongsi air! Itu akan menyebabkan anda kiss bro anda secara undirectly dan blh membuatkan perhubungan sesama bro terjejas.

Note - Maaf jika tak selesa dengan shortform yang ada, sebab guwa kopi pasta terus dari tweet guwa jer bro. Want more Bro Code Melayu? Check this out #brocodemelayu miehehe~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless