Wednesday 5 January 2011

Peminta soddoqoh yang macam sial?


Mereka, mereka dan mereka di Twitter kata ini adalah peminta soddoqoh. Selepas beliau meminta soddoqoh, beliau yang berkerusi roda bergegas kekaunter restoran McDonald seperti yang tertera didalam gambar diatas untuk meng-order hidangan BigMac large set. So, guwa macam |Eh, tak padan dengan status. Makan nak grand aje.| Then guwa terfikir sejenak.

Sebagai seorang manusia biasa yang normal, keinginan untuk menikmati BigMac large set atau hidangan McDonald yang lain adalah perkara biasa. Hatta seorang itu peminta soddoqoh sekali pun ia adalah perkara biasa. Apa yang luar biasa sekarang ni, janganlah lepas meminta-minta belas kasihan orang terus jer ke kaunter. Relax dulu, take time, take breath, lepas orang yang memberi belas kasihan tu blah. Baru lah pergi order. Tak pasal-pasal gambar kena ambil dan dicop | Peminta soddoqoh yang macam sial |

Nota kecil: Maybe dia belikan untuk anak dia yang ngidam nak makan Mcd. Who knows. Anyway, restoran ni macam familiar jer. Ini bukan McD kat restoran Kayu Nasi Kandar Ampang kan?

Picture credit goes to terkster

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless