Tuesday 15 June 2010

Oh! Mohamad Qayyum Kembali ke Rahmatullah?

Status: Terkejut. Mood: Kelakar.

Sape Qayyum yang di maksudkan? Haa, Qayyum yang dimaksudkan kat atas tu adalah pemilik dan admin blog ini atau lebih dikenali dengan panggilan Kay. Aku agak terkejut gak dengan statement yang dikeluarkan mengatakan bahawa aku telah meninggal dunia. Mane taknya, tuan punye badan sihat walafiat beb, (cume gigi jer yang tengah sakit ni.) tapi statement yang dikeluarkan cakap aku dah kembali ke rahmatullah. Nak tau statement die camne korang bace la ni.

Klik image untuk besarkan sikit

Tak boleh blah an? Aku sebenarnye dah lame tak online sebab internet umah aku kene potong. (tak bayar bil punye pasal.hehehee) Aku tak tau lah sape yang keluarkan statement ni, yang aku tau akaun Facebook aku telah di akses oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan gambar-gambar peribadi yang aku hide dari orang kat dalam Facebook pon pasti die dapat akses jugak an? So, tak hairan la die boleh edit gambar aku dengan kemas untuk membuatkan statement tadi nampak betul dan nyata. So, hint yang aku dapat dia seorang yang pakar dalam menggunakan software edit mengedit picture cam photoshop dan software yang sewaktu dengannya. Yang Aku tak tau dan tertanya-tanya mane die dapat butir-butir peribadi aku. Setahu aku, aku hanya menggunakan nama Kay atau Kaydaheartless kat dalam laman sosial. Tapi tak tau la kalau aku ade bagitau name betul aku kat mane-mane laman sosial, maybe aku tak ingat. Thats why aku tak suka letak name betul kat laman-laman sosial or website ni. Kecuali yang buat ni betul-betul kenal aku. Bawah ni adalah picture yang telah diedit tu. Papepon, semat die edit picture aku ni. Thanx eh. hehee

Klik image untuk besarkan sikit

Kepada yang anggap aku ingin mencari publisiti murahan, aku tak boleh nak tutup mulut korang. Apa yang korang percaya, itulah yang akan korang pegang. So aku tak boleh nak paksa korang percaya betul tak? "Some called it karma, but I called it justice". Satu hari akan terbalas gak sape yang buat macam ni. Tapi aku rase orang yang buat ni just nak bergurau, tapi tak kena tempat. Papepon, bak lagu nyayian kumpulan Scorpion, "What you give~ you get back~" hehee

Nota sampingan:
Kepada Oh!Tidak.com, aku pinjam trademark Oh! korang yerr~
Janganlah saman aku sebab guna trademark korang tanpa kebenaran.hehee



Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 6:47pm Selasa 15 Jun 2010.

Nenek pernah berkate:
"Benda macam ni jangan dibuat main."
.fullstop.

Hello silent reader, why not you leave a comment. I really appreciate that. :)


5 comments:

Asip said...

ntah
yang tlis tu agk kurg ajo la
aq pon xcye gak
tbe2 je

Blogger Picisan said...

aku pon tekejut gak dowh~ xleh blah~

amirah said...

cara dia tulis mcm serius ja...xda gaya gurau2 pon..

apa2 pon org tu dah ingatkan kamu pada kematian..tul x

Blogger Picisan said...

tu ah tu. cam serius jerr~
betol2, tersentak ku dari lamunan
dunia yg sementara bila baca statement tu. hmm Maybe die nak sedarkan saya kowt.

Asip said...

hahaha
rilek2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless