Thursday 24 June 2010

Sikit-sikit nak buat group or page kat Facebook.

Status: Tak paham dengan pengguna Facebook. Mood: Marah sekejap.

Aku malas nak cakap banyak. Korang tengok ah gambar dan baca, setuju atau tak, kite citer belakang.

Klik untuk besarkan sikit


Group ni dah kene delete kowt. Lepas aku posted hampir 1jam. Aku nak usha lagi, tengok dahtakde. Baru nak post something kat wall die. Disebabkan tak jumpe group ni. so aku post kat wall aku jerr, sape yang ade join group ni terkena sekali la.

Pembetulan: Tadi aku usha balik, jumpe plak group ni. macam biskut kejap ade kejap xde. haish~

Klik untuk besarkan sikit


Aku tau korang tak sependapat dengan aku. Well, masing-masing punye pendapat an. Persoalannye sekarang perlu ke buat semua tu? takde jalan lagi baik boleh dicapai? dah mati akal sangat? ke segan nak tegur mamat tu? Whatever the reason is, some call it karma, but I call it justice. :)



Nota sampingan:
Aku cam suke ngan pantun aku aku buat secara spontan tu.
Paku dulang paku berdiri, sebelum cakap orang, tengok dulu diri sendiri. ngeahhhh~



Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 3:00am Khamis 24 Jun 2010.

Nenek pernah berkate:
"Melayu yang layu."
.fullstop.

Hello silent reader, why not you leave a comment. I really appreciate that. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless