Tuesday 15 June 2010

Dipatuk Rattlesnake

Status: Excited. Mood: Cool.

Gambar-gambar yang disiarkan ni maybe akan membuatkan seetengah daripada anda kurang selesa atau loya. Tapi bagi aku, aku suke tengok benda-benda macam ni. Aku tak tau kenapa, aku rase sangat teruja bila tengok gambar-gambar yang macam ni.hehee Gambar - gambar kat bawah ni adalah gambar tangan seorang mangsa yang terkena gigitan daripada Rattlesnake dan menyebabkan otot-otot ditangannya terkoyak. Racun daripada ular tersebut bertindak bagaikan asid yang menghakis! Berikut adalah 14 gambar penyambungan semula otot dan kulit yang terkoyak sehingga sembuh. Ah, sebelum tu. Ni dia rupa Rattlesnake. :)



































Nota sampingan:
Gambar ehsan daripada eBaum's World


Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 11:25pm Selasa 15 Jun 2010.

Nenek pernah berkate:
"Jangan main giler cu dengan ular."
.fullstop.

Hello silent reader, why not you leave a comment. I really appreciate that. :)


4 comments:

Snow-yuki said...

huhuh aku naik penin kepala bile tengok kengerian tangan orang yang tak bertuah tuh...huhuhu
terasa sampai ke tulang...
pe pe pun..aku pun suke gak tengok gambar2 cam ni...

plus....aku tak tau plak ada rattlesnake tu cam tu rupe..n ni first time aku tau..ular spesis ni...XD

~yana

Blogger Picisan said...

lah, takkan baru tau ular ni wujud? ko hidup setahun dari aku an? hahahaa btw, aku dah follow blog ko. aku 1st siot. hahahaa. follow aku balik, boleh? hehehee

amirah said...

aku pon suka tgok bnda2 cmni...

ain fathihah fhm said...

giler ngeri.

tapi, aku suka! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless