Friday 21 May 2010

20 May oh 20 May!


Status: Masih sambut birtday. Mood: Happy.

Memandangkan semalam adalah birthday aku, maka tajuk entri pada kali ini adalah 20 May.
Ada ape dengan 20 May? Ape yang specialnye 20 May ni? Haa, teruskan membaca yer~

Pada tahun ini, 20 May 2010 merupakan tarikh yang agak special bagi aku. Kerana apa? kerana pada tanggal 20 May 2010, umur aku genap 20 tahun. Sape yang main nombor tu cube la beli nombor 2020. (Amaran: Berjudi adalah haram dan berdosa besar disisi Islam.) Selain tu, pada 20 May 2010 jugak lah YouTube telah diblocked dan tak boleh di access di Pakistan. Aku juga berkongsi birthday dengan goalkeeper Chelsea kebanggaan ku, Petr Cech dan Iker Casillas goalkeeper Real Madrid. Special kan birthday aku? Kalau nak cerita ape yang jadi pada 20 May memang panjang. Korang pon bosan an panjang-panjang? Kalau nak tau lagi ape yang jadi pada hari kelahiran ku, picit sini.


Nota sampingan:
Sumber dipetik dari Wikipedia.




Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 4:01pm Jumaat 21 May 2010.

Nenek pernah berkate:
"Sejarah jangan sekali dilupe."
.fullstop.

Hello silent reader, why not you leave a comment. I really appreciate that. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless