Monday 9 November 2009

Gonggok oh Gongok!

Status: Terkejot Mood: Excited
Perhatian: Ini cerita betol. Bukan main² atau rekaan
bagi mendapatkan publisiti murahan.
Amaran: Tidak sesuai untuk tatapan penghidap
penyakit jantung & wanita mengandung.


Hari isnin 8 November 2009 itu hari aku ngan member aku g mandi Sungai Gabai. Tengah seronok bermandi manda, tetiba aku dengar member aku cakap: “Weyh! Ulat gonggok besar weyh!” Aku ingat diorg memain. Almaklumlah, member2 aku kurang waras sikit. Kepale otak ingat bergurau jek, sehingga mengakibatkan jangkitan sejenis penyakit yang dipanggil simptom "Berat Pemikiran". Okeyh. Berbalik kepada cerita ulat gonggok tadi. Aku pon bergegas ke tempat kejadian untuk melihat dengan mate kepale ku sendiri. “Besar giller lew.” Ayat 1st yang kuar dari molot ku lepas tengok menatang tu. Aku pon ape lagi, teros berlari lari anak untuk mendapatkan handphone mahal ku untuk snap picture beliau.
Inilah picture beliau. Lihatlah kebesaran Allah SWT.

klik image untuk besar.

Ape? zoom? cube tengok pic ni plak.

klik image untuk besar.

Photoshop?? Ya Allah. Xpercaya? Xpercaya tanye Iron.
Iron, ce citer. ce citer. tu dalam picture tu tangan Iron lew tu.
Aku xsangke boleh jumpe ulat gonggok sebesar ni.
Kenapa beliau boleh besar sebegini? Teori aku:-

Teori 1:
-Maybe kawasan tempat aku mandi tu terlalu tinggi serta
xde gangguan daripada mane2 individu & tanah yang lembap
menyebabkan beliau boleh membesar sebegini.

Teori 2:
-Maybe beliau terkena sinaran lampu besar/kecil kepunyaan Doraemon
ketika Doraemon datang bersama Nobita & kawan2 melalui mesin masa untuk mandi disitu.








p/s:- Iron = Kawan aku. Nama die Mohd Hafiz Ashraf.

Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 9:32PM Rabu 18 November 2009.

Nenek pernah berkate:
"Kebesaran Allah ada di mana-mana."
.fullstop.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless