Monday 31 August 2009

Puase di KL.

Aku pon xsangke lepas balik Muar ari Rabu (19 Aug 2009),
ari Jumaat nye (21 Aug 2009) aku gerak g KL balik...
da ar ari sabtu da mule pose...hehee
kat KL aku duduk umah sewa member aku
yg sepatotnye jadi umah sewa aku gak(tp xkesampaian...)
aku dok sane seminggu jek...
plan nak dok seminggu lebih,
sampai Isnin or Selasa sebab nak tengok bola,
tapi member aku kat Melaka ajak dok umah die..
so Jumaat aku da blah pegi Melaka...

Nk tau cmne keadaan umah sewa yg aku duduki tu?
meh follow.....
i follow~



















haaaa...cam mane?
Smart kan umah sewa diorang?
luas pon luas, sejuk pon sejuk..
kalau tak aku pon salah seorang penghuni umah tu..
tapi atas sebab2 yg xdapat dielakkan,
aku xjadi duduk umah sewa tu ngan diorang..
pade sesape yang nak sewa umah ni,
boleh contact alamat kat bawah ni..
rase2 ade lagi kot yg kosong..
gambatte ne?hee^^


Omar Ali Holdings Sdb Bhd

Blok A-1, Tingkat 7, Bangunan Wisma Yakin,
Jalan Masjid India, 50100 Kuala Lumpur.

Tel: (03) 2694-4849
Faks: (03) 2694-6605
Email: oahsb@tm.net.my / info@omarali.com.my
Laman Web: www.omarali.com.my
Omar Ali Villa: No 32, Jalan Raja Mahmud, Kg. Baru, Kuala Lumpur







Nenek pernah berkate:
"chill seperti biase ye~"

hahaa^^





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless