Thursday 20 August 2009

Bergerak ke KL.

Jumaat lepas (14 Aug 2009) merupekan hari yg bersejarah bg aku....
aku telah mengerakkn diri aku ke KL untuk bertemu mmbr² yg telah lame aku tglkn....aku bertolak dari Muar jam 1 lebey & smpai KL dlm jam 3 or 4 lebey...(sowi weyh xigt....byk mkn semot kot..hahaa)

Aku mcm xcaye aku bleh ade kt KL n lepak ngn diorg lg....hahahaa
seronok weyh....mule aku cadang nk stay kt umah sewa dorg 3 hari 2 mlm..(cewah cm hotel lak...huhu) tp atas permintaan ramai, aku terpakse melanjotkn sehingga ari Rabu..(permintaan ramai la sgt...hahaa)

Dlm mase 5 ari aku dok sane memcm aktiviti yg aku wat....antarenye...jenjalan kt Low Yat, jenjalan kt Times Square, lepak isap shisha, lepak isap rokok, tido kat umah Daus kt Ampang, men kad, men game bola, men game Left 4 Dead, melawat EX-campus aku, tgk match EPL (liverpool ngn MU masing² da 2 match tp masing² da kalah 1 match...hahahaa) & selebey nye makan, minom, tido, bangon, berak, kenceng.....

Dengan xbeli tiket lagi, hari Rabu (19 Aug 2009) jam 6.20ptg aku brangkat pulang & aku sempat beli tiket bas Mayang Sari pkol 7.30mlm...hahaa






Sowi xde picture ah....
lupe nak amik coz terlalu enjoy...huhu
owez chill k....see ya...^_^






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless