Friday 9 October 2009

Tamatnye suatu drama.


A
hhh.
tamat pon drama pasal sound menyaound.
brother tu xberani pulak.
mule² beriya² nak jumpe aku la.
pecahkan kepale aku la.
ape la.bla bla bla.
sebab die macam da terdesak sangat nak jumpe aku.
aku pon bagi alamatku.
bile aku da bagi alamatku sume.
da bagi "bunga" sume.
pelawa die datang.
die xberani pulak. adoiii~
die pon da block aku dari myspace die.
aku baru nak tanye.
jadi xdatang? nak comfirmkan la.
nanti senang aku nak sediakan bahan untuk masak, makan².
pape pon. bende da settle.
aku pon malas nak citer banyak.
bende kecik je pon.


xtau ape kes?
bace kat sini:-
Kes 1: Sini.
Kes 2: Sini.
Kes 3: Sini.




Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 3:52AM Jumaat 09 October 2009

Nenek pernah berkate:
"Bende da settle jangan diperbesarkan lagi."
.fullstop.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless