Friday 9 October 2009

Rentetan kisah tadi.

Belom sampai esok die da komen aku balik.
siap nak marah².
nampak sangat die salah.
nak bace komen die?
ni komen die.

Komen die:
"oi PUKIMAK!!!
mana ko skng!!!
aku nk jmpe ko!!!
aku nk ckp dpn2 ko bg ko FAHAM ape maksud aku!!!!
MULUT MACAM PALATTTTTTTTTTTTTTTT
aku dpt ko mmng pecah kepala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Pergh.
memang marah betol ni. haha.
aku pon balas ar "pantun" die tu.
ni "pantun" aku.


Komen aku:
"uiks.
ko xapprove komen ku er?
takot dak2 laen bace?
aku juz cakap ape yg betol.
btol xbtol skunk?
ko pulak nak melenting. nampak sgt ko salah.
xpuas ati. nak cari aku?
ko cari kat sini.
Jalan Mulia 4, Taman Mulia, Jalan Kesang Laut, Muar, Johor.
aku sedia pulut kuning.
aku bentang kapet merah.
datang ar.
tengok kepale sape yg berdarah dulu.
erk.
ko pakai baju er?
ke nak one on one?"






Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 1:32AM Jumaat 09 October 2009

Nenek pernah berkate:
"Orang yang xpuas. kite layan sampai die puas."
.fullstop.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless