Tuesday 9 March 2010

Mrs Diary, really need you right now...

Mrs Diary.... i really need you right now... :'(
Aku tak tau kat sape nak luahkan perasaan & masalah aku sekarang ni.hmm Aku dah fedup dengan semua ni. Sejak sekolah, sampai aku sambung belajar, kawan² aku sume luahkan masalah & perasaan diorang kat aku. Aku pulak pendam perasaan aku sebab tak nak menyusahkan diorang semua. Diorang dah ade masalah diorang, tak kan aku nak cerita lagi masalah aku. Tak cantik ah perangai aku camtu kan? Bila aku memberontak sikit, semua pandang serong. hmm Entah lah Mrs Diary.... Kenapa kalau orang lain buat salah aku senang nak maafkan? sebabnya, aku masih lagi sayang mereka dan perlukan mereka dalam hidup aku. Tapi kenapa kalau aku buat salah, macam satu beban yang amat berat untuk diorang maafkan aku? Tekaan aku satu jer Mrs Diary, sebab aku tak penting & tak diperlukan dalam hidup mereka. Aku memang ditakdirkan macam ni agaknye kan? Selama ni kawan² aku betul² ke nak kawan dengan aku ha Mrs Diary?hmm rase macam nak menangis jerr, tapi airmata aku dah kering kowt. tak keluar².he emm ok lah Mrs Diary, sorry sangat lame tak update blog ni. Engkau jelah tempat aku luahkan perasaan aku Mrs Diary. Thank you so much! :')









Ku abes menulis 1 coretan pada:
Pukul 5:55PM Selasa 09 March 2010

Nenek pernah berkate:
"Kawan memang senang nak cari. Sahabat tu yang susah nak cari."
.fullstop.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless