Saturday, 4 December 2010

OMG - Flat Daddy? Happy news or sad news?

Sebuah syarikat di US telah menghasilkan 1 produk yang di beri nama The Flat Daddy untuk kaum-kaum budak yang mak bapaknya tentera dan terpaksa bertugas di perbatasan. Dengan berskala 1:1 life-sized dan di cetak pada cardboard, mereka dapat menikmati kehidupan yang normal seperti kanak-kanak lain. Cuma yang membezakan nya dengan kanak-kanak normal ialah mak bapak diorang leper. Not a big deal huh? Flat Daddies dan Flat Mommies dikeluarkan pada tahun 2006 oleh Sergeant Barbara Claudel bagi memastikan kanak-kanak malang ini stay connected with his parent walaupun duduk jauh beribu batu. Mungkin bagi mereka kaum-kaum budak di US menganggap ini satu berita yang menggembirakan. Tapi bagi guwa, berita ini lebih kepada berita yang menyedih dan menyadiskan daripada mengembirakan. Kenapa guwa cakap sedih dan sadis? Tengok gambar ah beb.



+ Kredit to DailyMail
.

COOL - Proton Pahlawan Series

Belum pun habis isu Inspira tiru Lancer, Proton telah pun melancarkan konsep terbarunya iaitu Proton Pahlawan Series (Tuah, Jebat, Kasturi, Lekir, Lekiu) di Kuala Lumpur International Motor Show 2010 (KLIMS10) pada 3 - 12 December bertempat di Putra World Trade Centre. Proton Pahlawan Series juga dikenali sebagai kereta 5 bersaudara oleh sebilangan rakyat Malaysia kerana nama-nama yang digunakan adalah nama-nama pahlawan Melayu zaman purbakala.

Maybe guwa agak lewat tahu benda ni. Bak kata otai-otai bloggers yang lain, slowpoke (bukan character pokemon). Ibarat orang lain semua dah duduk dalam kelas tunggu lecturer sampai, guwa masih lagi diatas katil lena diulit mimpi kerana tidak dikejut roomate yang kononnya roomate sejati. Tapi takpa, guwa tetap akan share dengan korang yang seangkatan dengan guwa ni golongan slowpoke. Cukup dengan mukadimah, let's cekidaut!


Proton Tuah
Some source said that this would be the replacement model of Persona.




Proton Jebat
Which is the modified Inspira that is inspired by Audi R8 extreme front and rear design which has most area painted in matte black.




Proton Kasturi
Is based on New Saga Facelift which has been modified with skirtings and black paint on it.




Proton Lekir
Lekir sports car which gets the shape from the Lotus design.




Proton Lekiu
Proton Lekiu SUV concept is built from the exora platform which has wider body kit, new grill and bumper design.


Antara 5 bersaudara ni, korang minat yang mana? Kalau guwa, guwa minat Proton Lekir disebabkan ke-sport-an nya. Seriously Proton Lekir buat guwa terliur and hard beb. I almost jizz in my pants bila tengok Lekir. Damn! You really hot Lekir! Woof! woof! Grrr~


+ Kredit to blog Spermatids
.

Friday, 3 December 2010

WTF - This is what we call fashion disaster

"Eh, guwa tutup aurat beb, guwa pakai tudung ni. Lu sape nak tegur guwa? PM? Pak imam? Hey, PM dengan pak imam tengok guwa pun takda nak tegur tau?? Lu jaga awek lu sorang sudah la. Hak elah~ Kecah ah lu brader." Mungkin inilah kata-kata yang akan dilontarkan oleh kaum-kaum awek weirdo ini kepada jejaka tampan macam aku bila cuba menasihati mereka nanti.

Seriously aku kurang faham dengan pemikiran kaum-kaum awek yang macam ni. Kepala dah elok berbalut-balut, tapi malangnya bahagian bawah pula terbuka luas seluas mulut buaya darat yang kegersangan. Wahai kaum-kaum awek yang berfikiran pelik ni, korang ibarat kura-kura yang berjalan tanpa cengkerang dibelakangnya tau tak? Korang pernah tengok kura-kura togel? Tak pernah? Cuba bayangkan kura-kura togel macam mana. Kalau tak dapat bayangkan korang tengok gambar kat bawah ni. zzZZZ

Ini kita boleh pikir positive, maybe dia tak tau atau tak perasan bila seluar dia kena air, boleh menampakkan spender hitam dia. Tapi gambar yang lain tu. Macam tak boleh jer nak think positive. LOL
Minah ni paling sempoi, bogel jer la senang. Nak tunjuk sangat an?

Aku tak butthurt pun, just wondering apa yang diorang fikir dengan berpakaian macam ni. Haish, orang lain nak bertudung kau sibuk nak bertudung, lepas tu pakai tudung main-main. Maria Ozawa porn star Jepun tu pun kalau pakai tudung tutup semua takda nak bukak-bukak. Tak percaya? Usha ni beb.

LOL! XD


.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless