Tuesday, 4 January 2011

Serius guwa tak paham perempuan

Kalau korang ada perasan, status kat facebook dan twitter guwa sebelum ni berbunyi, | Pompuan memang satu benda bernyawa yang kompleks. Balak busy sikit, dah merajuk, Rasa meluat sikit buat page. haish~ pompuan pompuan. | Guwa buat status macam tu merujuk kepada beberapa kerat member guwa yang kerap kali emo bila balak diorang busy dan page yang benci Elia merangkap awek goal keeper Malaysia, Khairul Fahmi. So, dengan terjumpanya page ini, ia mengukuhkan lagi statement guwa sebelum ni. Cekidaut yo!


Minah ni siap buat album gambar dengan tajuk | Perempuan yang takda maruah| dan dalam album tu dia letak gambar awek tah mana-mana tah dia kutip. Ada yang cun ada yang boleh lah. LOL Korang yang pompuan ni baik korang pergi check page tu. Manalah tau ada gambar korang ker, mak adik kakak korang ker, atok nenek korang ker, makcik or cucu korang ker.

Pendapat guwa secara personal tanpa dipengaruhi alkohol atau pun paksaan dari pihak ketiga. | Minah yang buat page ni lagi takda maruah pakej bersama bebal & bangang. |

Note: Siap ada yang buat modal faping yang guwa tak boleh blah tu. Anyway, seriously guwa tak paham kaum-kaum awek ni.

Budak2 bohsia zaman sekarang

Monday, 3 January 2011

Pelacur Dalam Aquarium



Ini betul-betul style barat ni. Dalam cermin yo! Pilih jer yang mana nak. LOL Anyway, one of pelacur in that video has made me hard. Damn! I should not watch this video. LMAO!

+Gredit goes to hMetromy

Maria Farida dan Shahz Jaszle berbaik semula?

Maria Farida serious hot dowh. Boleh dikatakan antara MILF yang terhot dalam Malaysia ni. Kalau budak Jaszle ni clash dengan Maria sumpah fail guwa cakap. LOL Anyway usha tweet guwa dengan Jaszle berkenaan status dia dan Maria:

Ini tweet pertama guwa kat bro Jaszle lepas guwa baca OhBulan awal pagi tadi dalam pukul 4pagi kot kalau tak silap. Dia tak balas pun, maybe dia dah tido kot.

Then, petangnya guwa tweet lagi sekali. Tak harap pun dia balas sebab memang guwa tweet saje-saje untuk tatapan follower guwa. Guwa sengaja mentioned nama Maria dengan dia supaya masuk kat dia punya mentioned list.

Sekali dia balas tweet guwa balik mengesahkan yang dia tak clash pun dengan Maria. Guwa cakap aik, guwa baca kat OhBulan siap bergaduh dalam twitter. So guwa macam | Maria dah berikan pengampunan mutlak ker kat mamat ni? |

Lepas tu guwa tweet Lisa Surihani plak konon nak bagi nasihat lah. Sebenarnya guwa nak perli diorang. Gyahahahaha!

Guwa ingat Lisa yang balas tweet guwa, rupanya mamat ni. Damn! Dari semalam guwa tweet Lisa tak balas-balas. Lisa you merajuk dengan I ker? Jangan macam ni sayang. You tau kan I busy, macam mana nak contact selalu. Gyahahahaha!


P/S: Banyak gak guwa berborak dengan mamat ni kat twitter. Pasal tweet guwa | I though u've clash? So, you still with Maria? | tu dia balas | Sorry man | jer. Guwa rasa mamat ni memang dah berbaik dengan Maria. Guwa baca dia punya tweet happy jer, fans dia semua cakap tahniah lah, nasib baik lah. Papepon kalau betul dah berbaik baguslah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follower Yang Sangat Heartless